به زندگی سالم خوش آمدید...

مشکل سیاهی زانو و سرآرنج‌هاست، مشکلی رایج که بسیاری از خانم‌ها را آزار می‌دهد تا جایی که حتی در خانه‌ خودشان یا در میان زن‌های دیگر نمی‌توانند لباس‌های دلخواه‌شان را بپوشند چراکه سیاهی‌های زانو و آرنج بیش از هر چیز جلب توجه كرده و به زیبایی زنانه آنها خدشه وارد می‌کند.

در اینجا سعی کرده‌ایم از جنبه‌های مختلف این مشکل را بررسی کنیم یعنی اول در مورد علل آن صحبت کنیم و بعد راه‌حل پزشکی و غیرپزشکی متفاوتی را برای بهبود این حالت ارائه دهیم، البته مسلم است که اگر به پزشک مراجعه کنید راه‌حل‌هایی متناسب با نوع پوست شما ارائه خواهد داد.

کدام لیزر به رفع تیرگی کمک می‌کند؟

استفاده از لیزر در درمان تیرگی پوست باید بسیار با احتیاط انجام شود؛ تنها لیزری که بدون عارضه می‌تواند پوست را روشن کند لیزرکیوسویچ N-dyag است. با این لیزر طی 20-7 روز تیرگی‌ها از بین می‌روند، البته با توجه به میزان تیرگى زمان‌های متفاوتی برای از بین بردن سیاهی‌ها لازم است، یعنی هر چه تیرگى بیشتر باشد تكرار لیزر و زمان بیشتری می‌خواهد.

چرا آرنج و زانو سیاه میشود ؟......



ادامه مطلب ...


           

دوبار در روز مسواک بزنید و یک بار نخ دندان بکشید .این راه ساده ترین راه برای داستن دندان هایی سالم وزیبا هستند

دندان به رنگ سفید شناخته میشود و اگر میخواهید دندان های سفیدی داشته باشید باید با انصاف به ان ها نگاه کنید از طرفی دندان های ممکن 

است در طی سال ها پس از رویش تغیر رنگ بدهند .

این دلایل ممکن است شامل مصرف دارو های مختلف و بیماری های مختلف در دوران کودکی و ضربه خوردن به دندان ها و درمان های مختلف 

دندان پزشکی باشد 

در خوراکی هایی مثل چای ...قهوه ....شکلات و ابمیوه های رنگی و......رنگدانه های زیادی وجود دارد و کسانی که عادت دارند مقدار زیادی از این

مواد را روزانه مصرف کنند باید منتظر دندان های تیره تری باشند.

اگر میخواهید دندان های سفید داشته باشید به 8 توصیه توجه کنید .....



ادامه مطلب ...


           

معمولا تابستان فصلی است که همه می خواهند به بهترین نحو از آب و هوا استفاده کنند و مسافرت های ساحلی بیشتر می شود ،و لباس های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد . و هم چنین بیرون رفتن در روز های گرم و آفتابی تابستان با آفتاب سوختگی همراه است . و میدانید که آفتاب سوختگی سبب ابتلا به سرطان پوست ،پیری زودرس ،پوست چروکیده و دریافت لکه های خورشیدی بر روی پوست می شود . ولی نگران نباشید ،با استفاده از کرم های ضد آفتاب بر روی صورت و ناحیه هایی از بدن که در معرض نور آفتاب قرار می گیرد ،این خطرات را دفع کنید .



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:ضد افتاب ,پوست ,زیبایی, :: 19:18
Dr.Dor

درباره وبلاگ


به یه زندگی سالم خوش اومدید امیدوارم مطالب مفیدی رو کسب کنید ....
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به زندگی سالم خوش آمدید... و آدرس   zibarooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 7697
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


www.1abzar.com --->